Lukáš Hes

Student VŠE, fanoušek Sparty, člen ODS a zastupitel na Praze 2
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1656x

Lukáš Hes

A já si tu vafli dám stejně!

Když jsem se dneska ráno probudil, byl jsem v šoku. Ne tak jako 11. září, přece jenom to nejsou první útoky, ale asi o trochu víc než vy ostatní. Do Bruselu mám totiž příští čtvrtek letět.

22.3.2016 v 12:29 | Karma: 21,14 | Přečteno: 1225x | Diskuse| Cestování

Lukáš Hes

Švédský sen

Švédsko. Je to země, kde jsou lidé nám Čechům v některých ohledech hodně podobní. Když nastoupíte do poloplného autobusu, žádní dva lidé nesedí vedle sebe. Nikdo nemluví. Když nemusí, tak se s cizím člověkem nebaví. Takoví jsme taky. Ale v jiných věcech se nemůžeme lišit více.

2.10.2014 v 17:25 | Karma: 23,41 | Přečteno: 1716x | Diskuse| Ostatní

Lukáš Hes

Proč jsem u Aktivní zálohy Armády ČR a proč bys tam měl být taky

Tenhle text má sloužit 2 skupinám lidí. V jedné jsou všichni ti, kteří byli z myšlenky jít do Aktivních záloh nadšení, přišlo jim to jako výborný nápad, ale pak ztratili elán. Zpohodlněli a našli problémy, kvůli kterým tam jít nemohli.

30.9.2013 v 17:00 | Karma: 29,41 | Přečteno: 3663x | Diskuse| Ostatní